خورشید مشهد(حضرت امام رضا علیه السلام)

امام رضا (علیه السلام):خدارحمت کند کسی که مکتب مارازنده بدارد.

خورشید مشهد(حضرت امام رضا علیه السلام)

امام رضا (علیه السلام):خدارحمت کند کسی که مکتب مارازنده بدارد.

فرارسیدن دهه کرامت میلاد دونورآسمانی حضرت فاطمه معصومه (س) وحضرت امام رضا علیه السلام برشمامبارک


فرارسیدن دهه کرامت میلاد دونورآسمانی حضرت فاطمه معصومه (س) وحضرت امام رضا علیه السلام برشمامبارک

ساعتی پیش و در آستانه دهه کرامت مراسم غبار روبی مضجع شریف رضوی با حضور رهبر معظم انقلاب انجام شد.

ساعتی پیش و در آستانه دهه کرامت مراسم غبار روبی مضجع شریف رضوی با حضور رهبر معظم انقلاب انجام شد.

ساعتی پیش و در آستانه دهه کرامت مراسم غبار روبی مضجع شریف رضوی با حضور رهبر معظم انقلاب انجام شد.

سامی یوسف | زیارت (امام رضا)

زیارت (امام رضا) / این آهنگ از جدیدترین آثار سامی یوسف(سیامک رادمنش) به زبان فارسی می باشد که آهنگسازی آن نیز توسط پدرش، بابک رادمنش صورت گرفته است.

خواننده: سامی یوسف (سیامک رادمنش)

شاعر: شاهد حسینی

آهنگساز: بابک رادمنش

دانلود با لینک مستقیم:

.: کیفیت خیلی عالی با حجم ۱۱٫۱ مگابایت
download_icon1

.: کیفیت عالی با حجم ۴٫۴۸ مگابایت
download_icon1

.: کیفیت خوب با حجم ۱٫۱۴ مگابایت
download_icon1

متن شعر:

دوست دارم نظر شاهد رضوان باشم
آشنای حرم شاه غریبان باشم

دوست دارم همه ی عمر در این شهر بهشت
زائر و خادم سلطان خراسان باشم

زائر و خادم سلطان خراسان باشم
پنجره ی نور خدا روضه ی آیین دعا

شهر نماز و صلوات خانه ی امید شما
گنبد و ایوان طلا ضریح خورشید ولا

رواق آیینه کجاست در حرم امام رضا
میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم
خسته و درمانده ام از همه جا رانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام
قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

پیش نگاه شما سنگ طلا می شود
نذر و نیاز دلم باز ادا می شود

هلهله افتاده در نغمه ی نقاره ها
عطر شفا میرسد از قل فواره ها

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم
حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

آمده ام پیش تو سفره ی دل وا کنم
گم شده ام را مگر پیش تو پیدا کنم

چشمه ی چشمان من نور ندارد ولی
نور خدا را به من هدیه بده یا علی

آهوی دل آمده سوی تو دامن کشان
ضامن آهو بده خط امانی به ما

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم
حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

خسته و درمانده ام از همه جا رانده ام
قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.